در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ شهریور ۸, چهارشنبه

عدم خدمات دهی به کسانی که پوشش مد نظر رژیم ظالم آخوندی را ندارند

مرضیه وفامهر، فیلمساز و بازیگر ایرانی، با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام در حالی که چیزی شبیه پاکت خرید روی سرش بود؛ نوشت: «رفتيم براى يك صبحانه، مرا راه ندادند، چون سرپوش نگذاشته بودم و من به سياق كودكان در فيلم كوتاه رهایی اثر درخشان ناصر تقوایی با تم آزادی چیست؟ پاكت به سر کشیدم.»

او مدتی پیش درمورد شرایط کاری خود نوشته بود: «به من پیشنهاد شده در کاری باز یکنم با دستمزد کلانی که از نهادهای فاسد می‌آید. حاضر نیستم با این پول‌های کثیف پشت پرده دم کلفت شوم و شریک پولشویی...
... هرگز از این پیشنهادهای کثیف به من نکنید... «دست خالی بهتر از دست آلوده».

مرضیه وفامهر که به خاطر بازی بدون حجاب در فیلم «تهران من حراج» در سال ۸۷ دستگیر و زندانی شده بود. او پیش از این نیز با فعاليت در كمپين «يك ميليون امضا» در زمينه ى حقوق زنان فعاليت داشت و در سال ١٣٩٢ از اعضاى تشكيل دهنده « كانون شهروندى زنان» بود.
به امید فردایی که حقوق زنان و آزادی در آن آرزو نباشد
کوچک همه شما مردم پاک سرزمینم
سعید بهشتی متین (مهرپاد)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)