در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ شهریور ۸, چهارشنبه

انحلال کمیته پیشکسوتان و محرومیت مادام‌العمر «هدیه ویژه جمهوری اسلامی ایران به وزنه‌برداری که با ورزشکار اسرائیلی عکس یادگاری گرفت»

مصطفی رجایی لنگرودی، وزنه‌بردار ایرانی در جریان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی پیشکسوتان جهان در لهستان، با وزنه‌بردار اسراییلی روی سکوی قهرمانی مسابقات عکس یادگاری گرفت. متعاقب انتشار این عکس، سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه‌برداری از انحلال کمیته پیشکسوتان خبر داد و اعلام شد که این وزنه بردار مادام‌العمر محروم شده است.

جمهوری اسلامی در عرصه ورزش نیز دیگر قادر به تحمیل اراده خود به ورزشکاران نیست. سیاست اسرائیل ستیزی مانند سیاست تحمیل حجاب اجباری به ورزشکاران با شکست مواجه شده است. ورزشکاران حالا به اشکال مختلف پایان جمهوری اسلامی را به جهان اعلام می‌کنند. جمهوری اسلامی نیز مثل همیشه با تهدید و تعلیق و محرومیت تلاش می‌کند، در دل ورزشکاران ترس ایجاد کند. 

در سالهای گذشته سیاست اسرائیل‌ستیزی جمهوری اسلامی در ورزش، ثمره تلاش و زحمت و سالها تمرین بسیاری از ورزشکاران را به هدر داده است. ورزشکارانی که یا مجبور بودند ببازند تا مقابل حریف اسرائیلی قرار نگیرند و یا به بهانه مصدومیت از مسابقات کنار بکشند.
به امید فردایی آزاد برای ورزشکاران کشورم
کوچک همه شما مردم پاک سرزمینم ایران
سعید بهشتی متین (مهرپاد) 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)