در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ شهریور ۸, چهارشنبه

آخوند موجودی که در لباس انسان تنها چیزی که ندارد انسانیت است

یک آخوند که به عنوان کارشناس مذهبی صداوسیما در مجمعی سخنرانی می‌کرد، برای افزایش آمار مشارکت در انتخابات آتی پیشنهاد داد که به چند میلیون مهاجر افغانستانی که به صورت غیر قانونی در ایران زندگی می‌کنند، شناسنامه ایرانی داده شود تا آنها در انتخابات شرکت کنند و مسئولین انقدر نگران مشارکت پایین شهروندان در انتخابات نباشند. 

آخوند موجودی ست که نه به خاطر حقوق انسانی مهاجران غیرقانونی، که تنها برای بقای خود حاضر است، به مهاجران غیرقانونی تابعیت ایرانی و شناسنامه بدهد.
 این ناشی از ورشکستگی جمهوری اسلامی در عرصه مقبولیت مردمی ست که می‌خواهد درست زمانی که شهروندان ایران به نمایش مضحک انتخابات پشت کرده‌اند، برای افزایش آمار مشارکت از مهاجران افغان استفاده کند.
 
شهروندان افغانستان نیز مانند ایرانیان با همه وجود ماهیت جنایتکار حکومتهای ایدئولوگ دینی را می‌شناسند. شما طالبان را برادر و جنبش اصیل منطقه می‌خوانید و بی شک آنان که از طالبان گریخته‌اند و به ایران آمده اند، به اندازه ما شهروندان ایران، از شما که به نام دین هر فساد و جنایتی می‌کنید، نفرت دارند.

به امید فردایی که نسل آخوند در تمام دنیا منقرض شود
مطمئن هستم در آینده نه چندان دور جهان متوجه حرف میشود
آخوند انسان نیست، موجودی است عجیب و پیچیده که اتفاقا تنها چیزی که ندارد انسانیت است
کوچک همه شما مردم پاک سرزمینم ایران
سعید بهشتی متین (مهرپاد)
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)