در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

بعد از بیش از یکسال تازه سازمان ملل فهمیده که مردم راست میگن نه رژیم آخوندی!!! (بنظرتون یه مقدار دیر نیست؟؟؟)


کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل همزمان با روز جهانی زن (هشت مارس) در گزارشی اعلام کرد که جمهوری اسلامی مسئول «خشونت فیزیکی» است که منجر به کشته شدن مهسا (ژینا) امینی در بازداشت گشت ارشاد در شهریورماه سال گذشته شده است.
در این گزارش آمده که این کمیته «شواهدی مبنی بر ضربه به خانم امینی به‌دست آورده است که در زمان بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد به او وارد شده بود.»
در این گزارش همچنین آمده است: «با توجه به شواهد و الگوهای خشونت گشت ارشاد در تحمیل حجاب اجباری به زنان، برای این کمیته مسجل شده است خانم امینی مورد خشونت فیزیکی قرار گرفته که همین منجر به مرگ او شده است»

چیزی را که همه می‌دانستیم حالا پس از یک سال و نیم در گزارش رسمی کمیته حقیقت یاب سازمان ملل به آن اذعان شده است. جمهوری اسلامی به غیر از مهسا امینی هزاران جوان دیگر را نیز وحشیانه و بی رحمانه به قتل رسانده است. چند سال صبر کنیم تا جهان و سازمان ملل این جنایات را نیز در پرونده سیاه جمهوری اسلامی اضافه کند؟ 
ادامه ارتباط و همکاری با این حکومت جنایتکار و تروریست، به راستی که لکه ننگی برای دنیاست.

به امید کمی انصاف از سازمان ملل مثلاً طرفدار حقوق بشر
کوچک مردم پاک سرزمینم ایران
سعید بهشتی متین (مهرپاد) 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از بیش از یکسال تازه سازمان ملل فهمیده که مردم راست میگن نه رژیم آخوندی!!! (بنظرتون یه مقدار دیر نیست؟؟؟)

کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل همزمان با روز جهانی زن (هشت مارس) در گزارشی اعلام کرد که جمهوری اسلامی مسئول «خشونت فیزیکی» است که منجر به کشته ش...