در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

نشان دادن حقیقت مساوی است با زندان


دادستان قم درباره انتشار فیلم درگیری یک زن با یک آخوند در درمانگاه قم گفت که در این ماجرا به خاطر ارسال فیلم به رسانه معاند ۴ نفر بازداشت شدند که ۳ نفر روانه زندان شده‌اند. او گفت تنش و درگیری ایجاد شده، با مصالحه و رضایت طرفین در همان زمان خاتمه یافته بود، اما با فاصله چند روز، فیلم تقطیع شده توسط این افراد استخراج و به شبکه معاند ارسال شد و این شبکه نیز شروع به نفرت پراکنی کرد.

عامل «نفرت پراکنی» همین حضور آزارگران و مزاحمان در سطح جامعه است که حالا دیگر مردم و زنان ایران از پس شما و مزدورانتان به خوبی برمی‌آیند. شما خود با دزدی و قتل و تجاوز و فساد و مزاحمت هر روزه برای زنان، به خوبی بذر نفرت را در دلهای مردم ایران کاشته‌اید. دیر نیست روزی که به دنبال محلی برای اختفا و پنهان شدن باشید. 
آزادی بیان و افشای حقایق در جمهوری اسلامی ایران مساوی است با زندان و حبس و هزاران اتفاق ناگواری برای فردی که فقط حقایق را نشان دهد.
به امید کمی تفکر از طرف دوستان عرزشی و طرفداران رژیم آخوندی
کوچک همه شما مردم پاک سرزمینم ایران
سعید بهشتی متین (مهرپاد) 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از بیش از یکسال تازه سازمان ملل فهمیده که مردم راست میگن نه رژیم آخوندی!!! (بنظرتون یه مقدار دیر نیست؟؟؟)

کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل همزمان با روز جهانی زن (هشت مارس) در گزارشی اعلام کرد که جمهوری اسلامی مسئول «خشونت فیزیکی» است که منجر به کشته ش...