در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ بهمن ۲, دوشنبه

باز هم همون تاکتیک همیشگی از رژیم آخوندی: جعل و فتوشاپ در خبر


خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران در جریان دروغ‌پردازی‌های خود درمورد حمله موشکی به منزل مسکونی یک تاجر کُرد (پیشرو دزه ای) که به کشته و زخمی شدن این تاجر و تعدادی از اعضای خانواده او از جمله چند کودک انجامید، دست به جعل تصویر زده است.

این خبرگزاری، تصویری از این تاجر کُرد را با فوتوشاپ در کنار یک خاخام یهودی قرار داد و این تصویر جعلی را به عنوان سند ارتباط این تاجر با موساد، منتشر کرده است.
در حالی که در تصویر اصلی که رسانه‌ها منتشر کردند، فردی که در کنار این خاخام یهودی‌ست شخص دیگری ست.

صرف نظر از اینکه چقدر این ایده ابلهانه است که اگر کسی با یک یهودی عکس داشت، پس مامور موساد است اما جمهوری اسلامی چنان عاجز شده است که به قیمت از دست رفتن آبرویش به چنین جعلیاتی دست می‌زند.
 
جعل تصویر با فوتوشاپ چیزی ست که جمهوری اسلامی در آن سابقه ای طولانی دارد. تلخ ترین مورد آن گذاشتن تصویر یک جوان ایرانی به نام مجید جمالی فشی بر روی یک پاسپورت اسرائیلی برداشته شده از صفحه ویکی‌پدیای اسرائیل بود که به عنوان سند ارتباط او با موساد در رسانه ها منتشر شد و بر اساس همان اسناد هم او را اعدام کردند.

 به امید آزادی ایران از شر آخوند و آخوند زاده.
کوچک مردم پاک و واقعی سرزمینم ایران.
سعید بهشتی متین(مهرپاد)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از بیش از یکسال تازه سازمان ملل فهمیده که مردم راست میگن نه رژیم آخوندی!!! (بنظرتون یه مقدار دیر نیست؟؟؟)

کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل همزمان با روز جهانی زن (هشت مارس) در گزارشی اعلام کرد که جمهوری اسلامی مسئول «خشونت فیزیکی» است که منجر به کشته ش...