در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ بهمن ۲, دوشنبه

حقیقتی تلخ: جمهوری آخوندی ازکشتن و اعدام دست نمیکشد


دیوان عالی جمهوری اسلامی درخواست اعاده دادرسی وکلای رضا رسایی، زندانی محکوم به اعدام را رد کرده است و حالا او بیشتر از همیشه در خطر اجرای حکم اعدام قرار دارد. 

وکلای مدافع رضا رسایی در اعتراض به تایید حکم اعدام صادره توسط دادگاه بدوی دیوان عالی کشور، خواستار اعاده دادرسی با توجه به ایرادات و ابهامات فراوان در پرونده شده بودند. در رای صادر شده مبنی بر رد درخواست اعاده دادرسی، شهادت شاهدان جدید مبنی بر بی‌گناهی رضا رسایی و دیگر ایرادات پرونده، از جمله دلایل کافی برای اعاده دادرسی شناخته نشده‌اند.

رضا رسایی ۳۴ ساله پیشتر در مهر ماه ۱۴۰۲ از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان کرمانشاه به اتهام قتل عمد نادر بیرامی رئیس اداره اطلاعات شهرستان صحنه در استان کرمانشاه به اعدام محکوم شده است.

جمهوری اسلامی به دنبال یک گردن دیگر برای طناب دار خود است. صدای رضا رسایی باشیم.

به امید آزادی ایران از شر آخوند و آخوند زاده.
کوچک مردم پاک و واقعی سرزمینم ایران.
سعید بهشتی متین(مهرپاد)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از بیش از یکسال تازه سازمان ملل فهمیده که مردم راست میگن نه رژیم آخوندی!!! (بنظرتون یه مقدار دیر نیست؟؟؟)

کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل همزمان با روز جهانی زن (هشت مارس) در گزارشی اعلام کرد که جمهوری اسلامی مسئول «خشونت فیزیکی» است که منجر به کشته ش...