در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ آبان ۱۷, چهارشنبه

این قسمت: نرگس خانم متوهم از شورای شهر تهران


نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: 
«برخی به عنوان پیاده نظام موساد، شعار«زن، زندگی،آزادی» سر دادند.»

امروز کاملا مشخص است که دشمنان «زن زندگی آزادی» از چه قماشی هستند. از جنس همان گروه تروریستی حماس که مثل بربرها به مناطق مسکونی اسرائیل حمله کردند و جنایاتی را رقم زدند که حتی از دایره تصور نیز خارج بود. 
وصل کردن آزادیخواهان ایرانی به آمریکا و اسرائیل، البته امروز انقدر نخ نما شده است که حتی ارزش پاسخگویی نیز ندارد. اما مردم ایران حالا دیگر اسرائیل را در کنار خود می‌بینند. اسرائیل با حماسی در حال جنگ است که یک کپی برابر اصل از جمهوری اسلامی ست. 
کشتن شهروندان بی دفاع و سلاخی و قتل عام زنان و مردان در خیابان و ربودن وتجاوز به اسرا شیوه شماست. و البته آنجا که میدان نبردی واقعی باشد، انقدر پلید و ترسو هستید که از غیر نظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنید.
 
انقلاب زن زندگی آزادی از درون ایران و برای کوتاه کردن دست شما از قدرت آغاز شده است و تا پایان شما ادامه خواهد داشت. 
فقط یه سوال نرگس خانم شما چی میزنی که اینجوری توهم میزنی؟؟؟؟
کوچک مردم پاک و عاقل سرزمینم ایران
سعید بهشتی متین (مهرپاد) 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از بیش از یکسال تازه سازمان ملل فهمیده که مردم راست میگن نه رژیم آخوندی!!! (بنظرتون یه مقدار دیر نیست؟؟؟)

کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل همزمان با روز جهانی زن (هشت مارس) در گزارشی اعلام کرد که جمهوری اسلامی مسئول «خشونت فیزیکی» است که منجر به کشته ش...