در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ آبان ۱۶, سه‌شنبه

دین باید به بشر و مردم حکومت کند!!!!!!

محمدجواد فاضل لنکرانی یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفته است یکی از ادله تأسیس نظام جمهوری اسلامی یک آیه از قرآن است که می‌گوید باید بر حکومت حکومت کند و غیر از دین هیچ قدرت دیگری حقّ حکومت بر بشر ندارد. 
او گفت: «تقاضای من از شما این است که روی همین آیه دقت کنید و فکر کنید و در هر جایی که هستید آن را با مسلمین دیگر در میان بگذارید. این آیه خط اصلی زندگی و روش زندگی عزت‌مندانه را به یاد می‌دهد.»

آخوند از دل قرآن هرچیزی را که قدرتش را تحکیم و تثبیت کرد و تضمینش کرد بیرون می‌کشد. ظاهرا قرآن کتابی ست که برای تضمین و تامین این قشر نازل شده است و گفته حتما باید همین آخوندهای حاکم بر ایران، بر مسند قدرت باشند و به جز آن ها هیچ حق حکومت بر مردم را ندارد. 
آن دوره ای که مردم را با این حرفها فریب می‌دادید پنجاه سال است که تمام شده است. حالا مردم آگاه تر از این هستند که با دهان باز پای منابر شما بنشینند و نشان دهند که حرف خدا را از دهان شما می‌شنوند. مشتی رذل و دزد و جنایت پیشه و فرصت‌طلب هستید که همین مردم دستتان را از قدرت کوتاه خواهند کرد.
کوچک همه شما مردم پاک سرزمینم ایران
سعید بهشتی متین (مهرپاد) 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از بیش از یکسال تازه سازمان ملل فهمیده که مردم راست میگن نه رژیم آخوندی!!! (بنظرتون یه مقدار دیر نیست؟؟؟)

کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل همزمان با روز جهانی زن (هشت مارس) در گزارشی اعلام کرد که جمهوری اسلامی مسئول «خشونت فیزیکی» است که منجر به کشته ش...