در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ شهریور ۳, جمعه

اتهام سب النبی به استناد نوشته های یک مادر در شبکه های اجتماعی

روز پنجم تیرماه سرکوبگران برای دستگیری بیتا شفیعی دختر شجاع شاهین شهری، به خانه آنها هجوم می‌آورند و چون در آن زمان این دختر در خانه نبوده مادر او «مریم عباسی نیکو» را با ضرب و شتم دستگیر و کلیه لوازم الکترونیکی موجود در خانه را با خود می‌برند. گفته شده است که بعدها با استناد به برخی نوشته‌های این مادر در شبکه‌های اجتماعی، به او اتهام سب النبی زده می‌شود. 

پیش از آن دختر او یعنی بیتا شفیعی به خاطر شرکت در انقلاب زن زندگی آزادی در شاهین شهر دستگیر و سپس آزاد شده بود. سرکوبگران در بازداشتگاه یک انگشت این دختر نوجوان را شکستند اما اراده او را نتوانستند در هم بشکنند. بیتا شفیعی پس از آزادی در فضای مجازی درباره تهدیدهای دادستان و شکستن انگشت دستش اطلاعرسانی کرده بود و با وجود سن و سال کم از مردم خواسته بود که نترسند و صدای زندانیان در بند باشند. 
حالا جمهوری اسلامی برای انتقام از این خانواده به مادر این دختر نوجوان اتهام سب النبی زده است. صدای این خانواده هستیم و در کنار آنها ایستاده‌ایم. 
به امید فردایی بدون ترس و فردایی با شهامت و شجاعت برای دختران و پسران ایران زمین
کوچک همه شما
سعید بهشتی متین (مهرپاد)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)