در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ شهریور ۴, شنبه

احداث شهر حجاب ( اینبار منتظر فیلم رابطه جنسی کدام مسئول باشیم؟؟؟)

مسئول بسیج اصناف گفت: «ما به زودی شهر حجاب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اصفهان و تهران به صورت دائمی راه‌اندازی می‌کنیم تا الگوهای مناسب حجاب برای کودکان تا بزرگسالان در آن ارائه شود. این طرح، طراحی و کامل شده است.»
خبر راه اندازی «شهر حجاب» آن هم درست بعد از انتشار فیلمهای خصوصی رئیس کل ارشاد گیلان و مبدع طرح «زیست عفیفانه» و همچنین بیرون آمدن چتهای سکسی دبیر ستاد امر به معروف و ویدئوی رابطه جنسی رئیس مجتمع آموزشی و رفاهی صدا و سیما با یکی از کارمندان محجبه همان سازمان، فقط باعث نگرانی ست. 
سوال این است که آیا باید منتظر رسواییهای بیشتر این بار متعلق به رئیس بسیج اصناف کشور باشیم؟ تجربه می‌گوید هروقت یک طرح و پلن بزرگ برای گسترش عفاف و حجاب از سوی یک مقام حکومتی مدعی ارزشمداری مطرح شد، در حقیقت پوشش و سرپوشی بر فساد و روابط جنسی او خارج از دایره قوانین جمهوری اسلامی ست. 
خدا این مملکت را از دست این مسئولین مدعی ارزشمداری که به خاطر بند شل تنبان خود، زندگی را بر همه شهروندان سخت و دایره آزادی شان را تنگ کرده‌اند حفظ کند.

به امید فردایی بدون ریا و تزویر و بدون شمایی که همه 
کارهایتان از دروغ است
به امید فردایی پاک از شما برای جهانیان و سرزمینم ایران
کوچک همه شما
سعید بهشتی متین (مهرپاد)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)