در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ دی ۲۱, پنجشنبه

بارداری با دو گیگ اینترنت و انفجار هواپیمای اوکراینی توسط آمریکا با سیگنال


روح‌الله مومن‌نسب، فعال رسانه ای اصولگرا مدعی شد که آمریکا با سیگنالهای الکترونیک هواپیمای اوکراینی را منفجر کرده است. او گفت: به نظر شما آیا امکان این وجود ندارد که آمریکا هواپیمای ساخت خودش را در کشور دیگری از طریق سیگنالهای الکترونیک فنی ناشناخته، منهدم و منفجر کند؟ از نظر بنده به عنوان فردی که سالهاست بر روی امکانات و ابزارهای الکترونیک و سایبری کار میکنم بدیهی ترین امکانی که آمریکا میتواند در تجهیزات مدرن و حتى نظامی ساخت خودش تعبیه ،کند امکان کنترل و انهدام تجهیزات مورد نظر در زمان ضروری است.
او گفت:  از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میخواهیم همزمان با انتقام خون حاج قاسم سلیمانی انتقام هموطنان قتل عام شده‌مان در بویینگ آمریکایی را هم از آمریکایی ها بگیرند.

او همان کسی ست که پیش از این برای هشدار دادن نسبت به خطرات اینترنت آزاد، ادعا کرده بود دختری با دو گیگ اینترنت باردار شده است. 

گاهی نیاز نیست به اظهارات چنین کسانی که به عنوان فعال رسانه ای از جیب مردم و بیت المال حقوق می‌گیرند، چیزی اضافه کرد.  آنها ترکیبی از وقاحت و حماقتند که به نوعی آیینه تمام نمای جمهوری اسلامی ست.
 به امید فردایی که انسان هایی که افکار عمومی مردم را ساده میپندارند در سرزمینم نیست و نابود شود.
کوچک همه شما مردم پاک سرزمینم ایران
سعید بهشتی متین (مهرپاد) 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از بیش از یکسال تازه سازمان ملل فهمیده که مردم راست میگن نه رژیم آخوندی!!! (بنظرتون یه مقدار دیر نیست؟؟؟)

کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل همزمان با روز جهانی زن (هشت مارس) در گزارشی اعلام کرد که جمهوری اسلامی مسئول «خشونت فیزیکی» است که منجر به کشته ش...