در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ آذر ۶, دوشنبه

باز هم دروغ باز هم افشاگری


دادستانی تهران به خاطر انتشار یک سند محرمانه علیه روزنامه اعتماد اعلام جرم کرده است. به موجب این سند که مفاد آن در روزنامه اعتماد منتشر شده بود؛ سازمان اطلاعات فراجا، اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات موظف شده بودند از زنانی که حجاب اجباری را رعایت نمیکردند در اماکن عمومی مانند مترو، فیلمبرداری کرده و مستندات خود را به دستگاه قضایی تحویل دهند.
وزیر کشور پیش از این، تصویربرداری از زنان و حضور آزارگران حجاب در متروها را به گروههای خودجوش نسبت داده بود و گفته بود وزارت کشور هیچ دستوری در این باره صادر نکرده است. 

این بخشنامه روز نهم خرداد صادر شده است و ضرب و شتم منجر به قتل #آرمیتا_گراوند در متروی تهران که در تاریخ نهم مهر اتفاق افتاده است ناشی از فعالیت همین آزارگران حجاب وابسته به نهادهای سرکوبگر است. 
آنها انقدر ترسو و درمانده هستند که سه نهاد اطلاعاتی جمهوری اسلامی را مامور مبارزه با زنان آزادیخواه و تصویر برداری از آنان کرده اند. قابل توجه آنانی که معتقدند مساله جمهوری اسلامی حجاب نیست و مبارزه زنان علیه حجاب اجباری را به مساله ای بی اهمیت تقلیل می‌دهند. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از بیش از یکسال تازه سازمان ملل فهمیده که مردم راست میگن نه رژیم آخوندی!!! (بنظرتون یه مقدار دیر نیست؟؟؟)

کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل همزمان با روز جهانی زن (هشت مارس) در گزارشی اعلام کرد که جمهوری اسلامی مسئول «خشونت فیزیکی» است که منجر به کشته ش...