در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ مهر ۱۵, شنبه

اتحادیه اروپا تا دیر نشده تجدید نظر کند

هانا نویمن، نماینده پارلمان اروپا، در واکنش به ماجرای به کما رفتن آرمیتا گرانوند به خاطر درگیری با آزارگران حجاب و دستگیری خبرنگاران در ایران که پیگیر ماجرا شده بودند گفت: «روزنامه‌نگار دیگری به خاطر گزارش این موضوع تهدید شد. یکی دیگر از اعضای خانواده به دلیل صحبت کردن زندانی شده است. چقدر دیگر زمان نیاز است تا جوزپ بورل در سیاست اتحادیه اروپا درباره ایران تجدیدنظر کند؟»

سران کشورها در اتحادیه اروپا بار دیگر در موقعیتی هستند که می‌توانند سمت درست تاریخ بایستند و یا همچنان به مماشات با جمهوری اسلامی ادامه دهند. آنها باید بدانند هر روز دوام حکومت جمهوری اسلامی نه تنها، تداوم جنایت علیه شهروندان ایران که تهدیدی علیه خودشان نیز است.

ما این انقلاب را با حمایت و یا بدون حمایت جامعه جهانی به پیروزی خواهیم رساند. چرا که آرمان «زن، زندگی، آزادی» حالا رویای یک ملت است.

به امید فردایی که برای جهان بیشتر از این دیر نشده باشد

سعید بهشتی متین (مهرپاد) 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از بیش از یکسال تازه سازمان ملل فهمیده که مردم راست میگن نه رژیم آخوندی!!! (بنظرتون یه مقدار دیر نیست؟؟؟)

کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل همزمان با روز جهانی زن (هشت مارس) در گزارشی اعلام کرد که جمهوری اسلامی مسئول «خشونت فیزیکی» است که منجر به کشته ش...