در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ مهر ۱۵, شنبه

چه زمانی اروپا به اشتباه خود پی میبرد؟


حملات تروریستی علیه اسرائیل را به شدت محکوم می‌کنم. میلیون‌ها ایرانی همبستگی خود را با قربانیان و خانواده‌هایشان اعلام می‌کنند. ما مردم ایران به خوبی می‌دانیم که چه کسی پشت این حمله است.
 همین چند هفته پیش، رهبر حماس با علی خامنه‌ای در تهران دیدار کرد، جایی که خامنه‌ای مستقیماً اسرائیل را تهدید به نابودی کرد و گفت: «اسرائیل در حال مرگ است».
 امروز دنیا شاهد حمله حماس به اسرائیل است. جمهوری اسلامی همان چیزی را که دقیقا قول داده‌اند انجام می دهد. تروریسم تنها راه حل رژیم ایران است. سپاه پاسداران به حماس و حزب الله برای حمله به اسرائیل کمک مالی می‌کند و همزمان پهپادهایی را برای کشتن اوکراینی‌ها به پوتین می‌فرستد. با این حال اتحادیه اروپا همیشه در حمایت از خواسته‌های میلیون‌ها ایرانی برای قرار دادن سپاه در لیست ترور تردید دارد.
 تروریست ها متحد هستند. زمان آن فرا رسیده است که کشورهای دموکراتیک متحد شوند و اقدامات قوی‌تری علیه این اتحاد جنگ‌طلبان انجام دهند.
 اکنون برای اتحادیه اروپا ضروری است که سپاه پاسداران را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از بیش از یکسال تازه سازمان ملل فهمیده که مردم راست میگن نه رژیم آخوندی!!! (بنظرتون یه مقدار دیر نیست؟؟؟)

کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل همزمان با روز جهانی زن (هشت مارس) در گزارشی اعلام کرد که جمهوری اسلامی مسئول «خشونت فیزیکی» است که منجر به کشته ش...