در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ مهر ۱۵, شنبه

سناریو سازی برای جوانان کشور توسط رژیم آخوندی


آتنا دائمی فعال حقوق بشر دستنوشته‌هایی از جاویدنام جواد روحی منتشر کرده است که او در آن او شرح شکنجه‌های خود را در دوران بازداشت نوشته است. 
در این دستنوشته تکان دهنده آمده است: 
«کمرم در سال ۱۴۰۰ جراحی شده بود و در بیمارستان‌های امام رضا و امام‌خمینی و ۱۷ شهریور به مدت ۴ ماه بر اثر زخم و بیماری اعصاب و روان بستری بودم و زیر شکنجه و ضربات شدید جای عمل سابق باز شد.»

او همچنین در مورد دوران بازداشت خود در اطلاعات سپاه استان مازندران نوشت: « ۴۴ روز در اطلاعات و امنیت سپاه استان مازندران زیر شکنجه روحی و روانی بودم و بازجویی شدم و ۳ شبانه‌روز به زیر پاهای من شلاق و باتوم زدند. 
در اثر ضربات زیاد پای سمت راست بنده فلج و بی‌حس شده بود.»

جواد روحی ۳ روز قبل از دستگیری‌ برای دیدار با همسر سابقش به نوشهر آمده بود. 
او که با سناریوسازی دستگاههای سرکوبگر به اتهام محاربه و آتش زدن قرآن به اعدام محکوم شده بود، در تاریخ ۹ شهریور داخل زندان کشته می‌شود. مسئولین حکومتی مرگ او را ناشی از تشنج در زندان عنوان کردند اما بسیاری معتقدند که او در زندان توسط جمهوری اسلامی به قتل رسیده است.

به امید فردایی که برای جوانان کشور سناریو سازی نکنند 
جوانانی که به راحتی جانشان توسط رژیم آخوندی گرفته میشود
کوچک همه شما مردم پاک سرزمینم ایران
سعید بهشتی متین (مهرپاد) 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از بیش از یکسال تازه سازمان ملل فهمیده که مردم راست میگن نه رژیم آخوندی!!! (بنظرتون یه مقدار دیر نیست؟؟؟)

کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل همزمان با روز جهانی زن (هشت مارس) در گزارشی اعلام کرد که جمهوری اسلامی مسئول «خشونت فیزیکی» است که منجر به کشته ش...