در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ شهریور ۱۸, شنبه

فراخوان رسمی و با شکوه برای ژینا و شروع انقلاب زن،زندگی،آزادی

.
پدر و مادر جاویدنام مهسا ژینا امینی که قتلش توسط حکومت به تولد انقلاب #زن_زندگی_آزادی منجر شد در پستی اینستاگرامی اعلام کردند که مثل هر خانواده داغدیده دیگری سالگرد شهادت فرزندانشان را برگزار میکنند. فرزندی که قتل دلخراشش دنیا را تکان داد. پایه‌های حکومت خامنه‌ای نیز با اعتراضات میلیونی مردم لرزیدند. 

آخوندهای حکومت و ماموران سپاه و بسیج هرگز فکر نمی‌کردند که مردم اینگونه همدل در حمایت از هم به خیابان بریزند و یا دست به اعتصابات عمومی بزنند. اکنون در آستانه سالگرد قتل مهسا تمام توان حکومت صرف کنترل و جلوگیری از تکرار حضور معترضان شده است، اما مردم در یکسال گذشته نشان داده‌اند که آتش خشم آنها با گلوله و زندان و تحقیر و تهدید خاموش نخواهد شد. آنها نه تنها مرعوب نشده‌اند بلکه بیش از پیش و پس از قتل‌های دلخراش معترضان بیگناه خشمگین‌تر شده‌اند. 

ما همه سالگرد قتل ژینا و همه کشته شدگان توسط حکومت را به کابوس سید علی و مزدورانش تبدیل میکنیم.

#ما_همه_با_هم_هستیم_بجنگ_تا_بجنگیم
به امید برگزاری یک سالگرد در شکوه و با عظمت برای دختران و پسران شجاع کشورم که پاک و معصوم به دست رژیم ضحاک خامنه‌ای جانشان را از دست دادند و از کنارمان سفر کردند
کوچک همه شما مردم پاک سرزمینم ایران
سعید بهشتی متین (مهرپاد)

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)