در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ شهریور ۲۴, جمعه

خامنه ای در بین جیره خوارانش از سیستان و بلوچستان


خامنه‌ای در دیدار با جمعی از مزدوران و جیره‌خوارانش در سیستان و بلوچستان گفت: «معلومات اطلاعاتی ما به ما میگوید که دولت آمریکا مجموعه‌ای با اسم گروه بحران درست کرده است؛ با ماموریت بحران‌سازی در کشور ما از جمله ایران. آنها با فکر و مطالعه به این نتیجه رسیدند که در ایران چند نقطه بحران ساز وجود دارد: اختلافات قومی، تفاوتهای مذهبی و مساله جنسیت و زن که باید اینها را برای بحران‌سازی تحریک کرد. این برنامه آمریکاست و شتر در خواب بیند پنبه دانه‌‌‌!»

بزرگترین گروه بحران که بیش از چهار دهه است این سرزمین را در شرایط بحرانی و مصیبت زده نگه داشته است، خودتان هستید. شما که قدرت را قبضه کرده‌اید و هیچگاه پاسخگوی سوء مدیریت، بی کفایتی، فساد و جنایات خود نبودید. شما که کشوری مانند ایران را در همه حوزه ها به ورشکستگی کشاندید. هیچ قدرت خارجی نیاز نیست، برای شما اتاق بحران درست کند. شما بزرگترین «دشمن» این مردم هستید و این را مردم ایران حالا به خوبی دریافته‌اند. همانها که در خیابانها شعار می‌دادند: «دشمن ما همینجاست؛ دروغ میگن آمریکاست»
به امید روزی که شخص شما یعنی خامنه‌ای ضحاک در ایرانم نباشد نه اسمی و نه رسمی و هیچ نشانه ای
کوچک همه شما مردم پاک سرزمینم ایران
سعید بهشتی متین (مهرپاد)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)