در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ مرداد ۱۱, چهارشنبه

برنامه ریزی سپاه برای به خاک و خون کشیدن اعتراضات احتمالی

 حسین سلامی فرمانده سپاه گفت: «اکنون در نقطه عزیمت جدیدی هستیم و دشمن قصد دارد در سالگرد حوادث پاییز ۱۴۰۱ بار دیگر فتنه انگیزی کند و با آمادگی و هوشیاری ما دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد و راهکار مقابله با آن، پیشگیری است.»


حق دارید بترسید. سالگرد انقلاب زن زندگی آزادی کابوس این روزهای شماست. خونهایی که ریختید فراموش نشده و نخواهند شد. یاد عزیزانمان در قلبمان است و ما را در ادامه این راه مصمم تر میکند. 
ما انقلاب خود را به پیروزی می‌رسانیم برای رسیدن روز دادخواهی. روزی که جنایتکارانی مثل شما را تک به تک از مخفی‌گاه‌هایتان بیرون بکشیم و در محضر عدالت پاسخگوی جنایاتتان کنیم. 
یعنی رسماً از الان دارن برنامه ریزی میکنن که چجوری ملت عادی و معترض رو به اختشاش و آشوبگرو و ارازل و اوباش ربط بدهند و بگن اینها یه عده معلوم والحال هستند که اصولاً با دولت های خارجی و متخاصم همکاری دارند و توهین به  مقدسات و مقام معظم رهبری داشتند و بعدش هم خیلی راحت یه عده رو کف خیابان ها بکشند و عده ای رو هم با حکم های بی ربط و غیر اصولی اعدام کنند.
واقعاً که چقدر افکار شما پلید و کثیف هستش.
به امید یک سالگرد با شکوه برای مهسا امینی و تمام خون‌هایی که بی گناه ریخته شدند.
کوچک همه شما
سعید بهشتی متین (مهرپاد)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)