در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ شهریور ۶, دوشنبه

اخراج اساتیدی که با رژیم خامنه ای همسو نیستند

آمنه عالی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران، در واکنش به اخراج از دانشگاه نوشت ما معلم‌ها «روزی‌خور سفره ملتیم» و «نمی‌توانیم و نباید مطیع و پیرو حکومت‌ها باشیم».
او تاکید کرد این «مهم‌ترین موضع گیری» من بود که همیشه آن را «محکم و مؤکد فریاد زدم».
انجمن علمی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی بیانیه‌ای در اعتراض به اخراج آمنه عالی و یکی از اساتید دیگر این دانشگاه به نام حمیده خادمی منتشر کرده‌اند.

در این بیانیه با اشاره به موارد متعدد اخراج استادان غیرهمسو با حاکمیت و ضربه سختی که به پیکر نیمه‌جان دانشگاه وارد شده، آمده است: «بله قربان‌‌گویانِ دانشکده و دانشگاه که با خیالِ خامِ تصاحبِ مناصب بالاتر برای اربابان قدرت خوش‌رقصی می‌کنند، فراموش کرده‌اند که چشم‌های بینای دانشجویان در طی یکسال گذشته بیناتر شده‌اند؛ می‌بینند، می‌فهمند و روایت می‌کنند رنجی را که بر خودشان، اساتیدشان و همه انسان‌های آزاده می‌گذرد.»
داریوش رحمانیان، استاد برجسته تاریخ دانشگاه تهران و نیز علی شریفی زارچی از اساتید برجسته دانشگاه شریف نیز از این دانشگاه‌ها کنار گذاشته شده اند.
از فردا به احتمال زیاد افرادی که مثل رییس‌جمهور کشورمان حداکثر ۶ کلاس سواد داره میشه استاد دانشگاه
خدایا فقط از دست اینها ما رو نجات بده همین اصلا ویژه خاصی ازت نمی‌خواهیم فقط مملکت و مردمش رو از بیشعوری از نادانی و از حماقت اینها نجات بده
آمین که کشورم از شما آخوند و آخوند زاده های احمق پاک شود
کوچک همه شما مردم پاک سرزمینم ایران
سعید بهشتی متین (مهرپاد)
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)