در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ مرداد ۲۰, جمعه

اگر اتفاقی برای من افتاد، بدانید من آدم سالمی بودم


بهروز ایزدی راد فعال مدنی اهل بلوچستان و ساکن استان گلستان که روز ۲۵ اردیبهشت با یورش نیروهای سرکوبگر به منزلش بازداشت شده بود، با ارسال یک پیام صوتی از زندان امیرآباد گرگان از افزایش فشارها بر خود و تهدید به قتل در زندان خبر داد. او در پیام صوتی خود می‌گوید: 
«یک خرده تهدید شدیم از این‌ها، دیگه تلفن کردن‌ را کم‌تر کردیم. بازرس اداره کل هم آمد بهش گفتم که تهدید روی ما جواب نمی‌ده.
من تحت فشار هستم، تهدید به مرگ یا... شاید تلفن زدن من را قطع بکنند. دیگه این‌ها را در جریان باشید.
اگر اتفاقی برای من افتاد، بدانید من آدم سالمی بودم، آدم مریضی نبودم. اگه گفتند: ناراحتی قلبی و... داشت؛ نه، من سالم بودم.
به قول جاویدنام روح‌الله زم: می‌خواهی با ذلت بمیری، خوب به جاش با عزت بمیر.»
 به امید فردایی زیبا و آزاد بدون تهدید و زندان
کوچک همه شما
سعید بهشتی متین (مهرپاد)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)