در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ شهریور ۸, چهارشنبه

گرفتن حق حیات و جان کولبران توسط سپاه تروریستی و رژیم آخوندی

برخی منابع آگاه از تلاش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران برای سرپوش گذاشتن بر قتل آسو کریمی، کولبر اهل پاوه خبر می‌دهند. جمهوری اسلامی سعی دارد کشته شدن آسو کریمی را قتلی با انگیزه‌های شخصی، نشان دهد در حالی که نزدیکان این کولبر می‌گویند او حین کولبری و با شلیک ماموران سپاه مستقر در مرز به قتل رسیده است.
نهادهای امنیتی از جمله دادستان شهر پاوه با فشار و تهدید از خانواده آسو کریمی، کولبر کشته شده خواسته‌اند به دروغ بگویند که وی توسط یک فرد دیگر و با انگیزه شخصی به قتل رسیده است.

با این وجود منابع مطلع گفته‌اند که این کولبر همراه با هفت کولبر دیگر هدف تیراندازی مرزبانان جمهوری اسلامی قرار گرفته که بر اثر شدت جراحات و خونریزی شدید جان خود را از دست داده است.
هر ساله دهها کولبر در مناطق مرزی غرب کشور هدف تیراندازی نیروهای مرزی جمهوری اسلامی قرار می‌گیرند. بسیاری زخمی شده و برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند. ارمغان جمهوری اسلامی برای مرزنشینان غرب کشور تنها فقر و گلوله است!
با آروزی فردایی با امنیت و آرامش در نقطه به نقطه خاک 
ایرانمون 
با آروزی فردایی که حق حیات برای ما آرمان و آرزو نباشد
کوچک همه شما
سعید بهشتی متین (مهرپاد)
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)