در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ شهریور ۳, جمعه

تبعید و احکام سنگین نامشخص بخاطر خصومت شخصی قاضی

 

رامین قشقایی که در جریان انقلاب زن زندگی آزادی در تاریخ ۲۱ اسفند سال گذشته با یورش وحشیانه سرکوبگران به منزلش دستگیر شد، حالا توسط شعبه یک دادگاه انقلاب قزوین به پنج سال حبس به خاطر اجتماع و تبانی علیه نظام و دو سال به خاطر تبلیغ علیه نظام و همچنین دو سال تبعید به نیک شهر در استان سیستان و بلوچستان محکوم شده است.

گفتنی ست که در جریان دستگیری رامین قشقایی که با یورش ماموران وزارت اطلاعات به منزل خانواده او و ایجاد رعب و وحشت همراه بود، مادربزرگ او دچار تشنج و بیهوشی گردید و چند روز بعد در بیمارستان درگذشت. 

گفته شده است که قاضی پرونده در جلسه دادگاه با توهین‌‌های زیاد و تهدید اقدام به صدور رای کرده است. خصومت قاضی با رامین قشقایی به حدی بود که به جای میانگین حداقل رای برای اجتماع و تبانی که دو سال است ، با دلایل واهی، اشد مجازات به علاوه دو سال تبعید برای او تعیین کرده است و همچنین امتیاز تسلیم به رای و کم شدن یک‌چهارم مجازات را از پرونده گرفته است.

به امید فردایی که در ایران هیچ آخوندی نباشد
کوچک همه شما
سعید بهشتی متین (مهرپاد)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)