در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ تیر ۲۲, پنجشنبه

باز هم اعدام و باز هم کشتار

حکم اعدام دو نفر به اتهام کشتن یک مأمور پلیس بامداد پنج‌شنبه، ۲۲ تیر، در فولادشهر اصفهان در ملاء عام اجرا شد.

روابط عمومی دادگستری استان اصفهان در اطلاعیه‌ای هویت این دو نفر را «احمد قائدی نسب» و «صادق محمودی برام» اعلام کرد و افزود که آن‌ها ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در جریان درگیری با پلیس، اقدام به کشتن یک مأمور به نام «احسان نصیری» کرده‌اند.

بنا بر اعلام دادگستری اصفهان، این درگیری بین شهروندان و «اراذل و اوباش» در یکی از محله‌های شهرستان لنجان رخ داده و پس از حضور مأموران پلیس متهمان با «سلاح گرم» با آن‌ها درگیر شده‌اند و در جریان تیراندازی مأمور پلیس نام‌برده کشته شده است.

همزمان با افزایش آمار اعدام در ایران در ماه‌های گذشته، موارد اعدام در ملاء عام نیز افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است. از جمله حکم اعدام محمد رامز رشیدی و نعیم هاشم قتالی، دو متهم پرونده حمله به شاهچراغ بامداد ۱۷ تیر در ملاء عام در شیراز اجرا شد.

سازمان حقوق بشر ایران: در شش ماه اخیر ۳۵۴ نفر در ایران اعدام شدند

سازمان حقوق بشر ایران اواسط تیر امسال اعلام کرده که در شش ماهه اول سال جاری میلادی بیش از ۳۵۰ شهروند در ایران اعدام شده‌‌اند.

به امید فردایی بدون اعدام به هر علت و بهانه

کوچک همه شما مردم پاک سرزمینم ایران

سعید بهشتی متین (مهرپاد)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)