در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ تیر ۲۷, سه‌شنبه

مهدی نصیری: «انقلاب زن، زندگی، آزادی» ادامه دارد


مهدی نصیری، مدیرمسئول پیشین روزنامه کیهان، با حاضر شدن بر مزار مهسا امینی، او را «حضرت مهسا» و «شهید» خواند و گفت بعد از جان باختن او در ایران یک «انقلاب» آغاز شد.

او با انتشار ویدئویی که در آرامستان سقز ضبط شده است، با استناد به آنچه محتوای «قرآن» خوانده، گفت «روزی که مهسا کشته شد، کل بشریت کشته شد.»

او این «شهادت» را منشأ «انقلاب زن، زندگی، آزادی» توصیف کرد که به اعتقاد او، باعث شد «سرفصل جدیدی» در ایران رقم بخورد.

آقای نصیری با تاکید بر آن که حرکت «زن، زندگی، آزادی» ادامه دارد، گفت بر مزار مهسا امینی حاضر شده تا برای تداوم آن و «آزادی و آبادی ایران» از روح مهسا امینی «استمداد» کند.

مهدی نصیری که به یکی از مخالفان رهبر جمهوری اسلامی تبدیل شده و انتقادهای تندی از او می‌کند، اواخر اردیبهشت اعلام کرد از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران احضار شده است.

او روز ۱۵ خرداد و بعد از سخنرانی علی خامنه‌ای که مدعی شد که در جریان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، «اراذل و اوباش»، چند «جوان دانشجو یا طلبه‌ بسیجی، یا عنصر انتظامی، یا عنصر بسیجی را در خیابان، جلوی چشم مردم با شکنجه به قتل رساندند و شهید کردند»، یادداشتی منتشر کرد.

مهدی نصیری در این یادداشت خطاب به رهبر جمهوری اسلامی نوشت: «این که فقط چند کشته یا شهید بسیجی برایت مهم باشد و صدها کشته دیگر از این مردم و جوانان در اعتراضات مردمی اخیر، ارزش نام بردن هم نداشته باشند و بعد در سخنرانی بارها از «ملت ایران» سخن گفته شود، ناشی از معجزه سرکوب آزادی و در دست داشتن همه رسانه‌های صوتی و تصویری و کتبی و شفاهی است.»

به امید به مقصد رسیدن انقلاب زن، زندگی، آزادی

کوچک همه شما

سعید بهشتی متین (مهرپاد)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)