در این وبلاگ در راستای اعلامیه حقوق بشر و کنوانسیون های صادر شده به دفاع از حقوق انسانی و شهروندی مردم عزیز کشورمان میپردازیم، حقوقی که به راحتی از تک تک ما سلب شده است و هر روز این روند ادامه دارد.

۱۴۰۲ تیر ۲۴, شنبه

چشمانی که با شلیک رژیم ظالم خامنه‌ای برای همیشه پر کشیدند

راحله امیری که در جریان انقلاب «زن زندگی آزادی» یک چشم خود را از دست داد؛ ویدئوی جدیدی در اینستاگرام خود منتشر کرده و همراه آن نوشته است: 
«دیروز یه سوال پرسیدم
از شهریور ۱۴۰۱ چی یادته؟!
برام نوشتین از…
از مهسا که شد اسم رمز ما
از نیکا، سارینا،حدیث
از چشم ها که شدن کاسه خون
از قتل و تجاوز و شکنجه و زندان
از درد و رنج و غم…
نوشتین از اعتراضات و شلوغی های خیابون
از چشم های خیس اشک حاصل گاز اشک آور
از ترس و‌ تپش قلب به وقت دویدن
با تمام وجود غمتون رو حس کردم…
اما
من چیزای دیگه ای هم یادمه…
من اتحاد مردم رو‌ به چشم دیدم
اون لحظه ای که فریاد زدیم نترسید نترسید ما همه با هم هستیم✌️
من همدلی و شجاعت و شرافت مردمم رو یادمه
دخترایی که تو اوج خفقان پا روی ترسشون گذاشنن به قیمت جونشون حجاب برداشتن…
یادمه لبخند عابرا رو برای تایید شجاعت دخترامون
این انقلاب برای خیلی هامون یه یادگاری داشت
یادگاریش برای من چشمم بود که تا همیشه بهش افتخار میکنم
و
براش گریه کردم
سوگواری کردم
اما به خودم یادآوری کردم من عقب نمیکشم…
تا آخرش کنار مردمم هستم
برای اتحاد دوباره
برای ایران
برای زن ، زندگی ، آزادی»

به امید فردایی آزاد برای ایران
کوچک همه شما مردم پاک سرزمینم ایران
سعید بهشتی متین (مهرپاد) 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

همزمان در ایران

بدون شرح واقعی به امید روزهای بدون اعدام و زندان سیاسی برای مردم پاک سرزمینم ایران  سعید بهشتی متین (مهرپاد)